Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stighudar erfarenheter...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 818739" data-attributes="member: 35991"><p>Jag kör ascensions 125mm på mina EHP, skar sån noga det gick men tror inte det spelar nån större roll om det fattas lite hud längre fram på skidan... </p><p>Har nu skurit om dem för min nya The Stoke (106 mm i midjan), får får se hur de funkar på EHPn då.</p><p></p><p>Ett annat hudtips är att spreja dem med siliconspray för att motverka att det fastnar snö när du kommer nerifrån en ganska varm dal med blöta hudar, till kallsnö närmare toppen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 818739, member: 35991"] Jag kör ascensions 125mm på mina EHP, skar sån noga det gick men tror inte det spelar nån större roll om det fattas lite hud längre fram på skidan... Har nu skurit om dem för min nya The Stoke (106 mm i midjan), får får se hur de funkar på EHPn då. Ett annat hudtips är att spreja dem med siliconspray för att motverka att det fastnar snö när du kommer nerifrån en ganska varm dal med blöta hudar, till kallsnö närmare toppen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stighudar erfarenheter...
Tillbaka
Topp