Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stighudar tips..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 611292" data-attributes="member: 13863"><p>Köpte ett par Koohla Multifit I-clip 130 mm till mina K2 Hardside. Bör fungera utmärkt till ett par Coomba. Beställer du från SC ange vilka skidor och längd (på skidorna) du har så får du rätt längd på hudarna!</p><p></p><p>Struntade i instruktionen som följde med hudarna och trimmade enligt BDs instruktionsfilm. Inga större problem ... (ett par splitter nya extremklibbiga breda hudar är lite jobbiga att hantera, fastnar i det mesta, så man får vara försiktig).</p><p></p><p>Hudarna är helt OK men känns inte 100 % kvalitetsmässigt. Skulle jag köpa idag skulle jag lägga några hundralappar till för ett par G3.</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 611292, member: 13863"] Köpte ett par Koohla Multifit I-clip 130 mm till mina K2 Hardside. Bör fungera utmärkt till ett par Coomba. Beställer du från SC ange vilka skidor och längd (på skidorna) du har så får du rätt längd på hudarna! Struntade i instruktionen som följde med hudarna och trimmade enligt BDs instruktionsfilm. Inga större problem ... (ett par splitter nya extremklibbiga breda hudar är lite jobbiga att hantera, fastnar i det mesta, så man får vara försiktig). Hudarna är helt OK men känns inte 100 % kvalitetsmässigt. Skulle jag köpa idag skulle jag lägga några hundralappar till för ett par G3. /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stighudar tips..
Tillbaka
Topp