Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stighudar tips..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 612523" data-attributes="member: 13863"><p>[USER=54607]@jernevi[/USER]</p><p>Jag har kört både med och utan fäste baktill ... Rekommenderar fäste! </p><p></p><p>Ibland händer det att man går lite för brant och halkar bakåt, risken finns då att huden släpper i bakänden. Upptäcker man det för sent har man plötsligt en nersnöad stighud som vägrar fästa på skidan. Detta är en grymt frusterande situation!</p><p></p><p>/MM</p><p></p><p>PS! Inte så smart att leta upp 3 trådar med rubriken Stighudar och ställa samma fråga, men det har du nog redan insett! DS</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 612523, member: 13863"] [USER=54607]@jernevi[/USER] Jag har kört både med och utan fäste baktill ... Rekommenderar fäste! Ibland händer det att man går lite för brant och halkar bakåt, risken finns då att huden släpper i bakänden. Upptäcker man det för sent har man plötsligt en nersnöad stighud som vägrar fästa på skidan. Detta är en grymt frusterande situation! /MM PS! Inte så smart att leta upp 3 trådar med rubriken Stighudar och ställa samma fråga, men det har du nog redan insett! DS [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stighudar tips..
Tillbaka
Topp