Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Stighudar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kartong" data-source="post: 65891"><p>jag har just köpt ett par själv. Dom nyaste BD har ingen topfix av gummi utan som du säger en loop i toppen, men fick du inte med en liten moj som hakar om bakändan och sträcks av ett elastiskt plastband som är fastsatt på huden från fabrik?</p><p>I det fallet anpassar man huden i framändan så att det blir tillräcklig sträckning på huden.</p><p></p><p>Fördelen med den nya konstruktionen är att bakfästet är reglerbart för olika skidlängd.</p><p></p><p>För övrigt är anvisningen för anpassningen bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kartong, post: 65891"] jag har just köpt ett par själv. Dom nyaste BD har ingen topfix av gummi utan som du säger en loop i toppen, men fick du inte med en liten moj som hakar om bakändan och sträcks av ett elastiskt plastband som är fastsatt på huden från fabrik? I det fallet anpassar man huden i framändan så att det blir tillräcklig sträckning på huden. Fördelen med den nya konstruktionen är att bakfästet är reglerbart för olika skidlängd. För övrigt är anvisningen för anpassningen bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Stighudar
Tillbaka
Topp