Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stighudar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik_lundgren" data-source="post: 858213" data-attributes="member: 13947"><p>Jag har ett par <em>Black Diamond - Ascension Nylon STS</em>. De passar nog alla skidor som inte har jättebreda fyrkantiga nose:ar. Passar nog alla skidor utom Coreupts Guerlain Chicherit-skida. Det följer med ett bra skärverktyg så du lätt kan skräddarsy hudarna efter dina skidor. </p><p>Har just fått mina och använt några gånger för kortare turer. Jag är absolut ingen expert, (mitt första par) men kan iallafall säga att det är mycket lättare än att gå till fots, så länge det inte är jättebrant eller isigt. 5 min att sätta på och ta av är lätt värt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik_lundgren, post: 858213, member: 13947"] Jag har ett par [i]Black Diamond - Ascension Nylon STS[/i]. De passar nog alla skidor som inte har jättebreda fyrkantiga nose:ar. Passar nog alla skidor utom Coreupts Guerlain Chicherit-skida. Det följer med ett bra skärverktyg så du lätt kan skräddarsy hudarna efter dina skidor. Har just fått mina och använt några gånger för kortare turer. Jag är absolut ingen expert, (mitt första par) men kan iallafall säga att det är mycket lättare än att gå till fots, så länge det inte är jättebrant eller isigt. 5 min att sätta på och ta av är lätt värt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stighudar
Tillbaka
Topp