Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Stil
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlofM" data-source="post: 76870" data-attributes="member: 30888"><p>för det första, Okej Jon Olsson, han är grym på det mesta, flaxar väldigt sällan, förutom hans 540 nosegrab på session 1242 i nån stort hopp, sjukt fult.</p><p>Men vafan, man kan inte digga han , alla ungarjäklar är ju dö kära i han.</p><p></p><p>Tanner Hall. Jadu, hans cork 360 i Session 1242, ÄCKLIGT HET! VA FAN HAR RÖR JU INTE ENS ETT HÅRSTRÅ. sjukt!ghetto.</p><p>han ligger nog 1 för mig.</p><p></p><p>Simon Dumont, har aldrig gillat han cork 5 reverse safty, iaf inte dom på King of the globe, dom var ju fula :P</p><p>men men.</p><p></p><p>Micheal nånting! haha grabben utan ansikte, det är han som alltid döljer det ju! :P har för mej det iaf</p><p></p><p></p><p>Sen Candide Thovex.</p><p></p><p>Okej han har sin egna stil, rätt hackigt snurrar han ,men du, vem fan är så störd så han gör cork 5 i ett 50 m hopp?</p><p>eller drar 810 upp på räcken? är man inte grym då? </p><p>sen har han fan styleju, enligt mig.</p><p>men antingen diggar man han eller inte :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlofM, post: 76870, member: 30888"] för det första, Okej Jon Olsson, han är grym på det mesta, flaxar väldigt sällan, förutom hans 540 nosegrab på session 1242 i nån stort hopp, sjukt fult. Men vafan, man kan inte digga han , alla ungarjäklar är ju dö kära i han. Tanner Hall. Jadu, hans cork 360 i Session 1242, ÄCKLIGT HET! VA FAN HAR RÖR JU INTE ENS ETT HÅRSTRÅ. sjukt!ghetto. han ligger nog 1 för mig. Simon Dumont, har aldrig gillat han cork 5 reverse safty, iaf inte dom på King of the globe, dom var ju fula :P men men. Micheal nånting! haha grabben utan ansikte, det är han som alltid döljer det ju! :P har för mej det iaf Sen Candide Thovex. Okej han har sin egna stil, rätt hackigt snurrar han ,men du, vem fan är så störd så han gör cork 5 i ett 50 m hopp? eller drar 810 upp på räcken? är man inte grym då? sen har han fan styleju, enligt mig. men antingen diggar man han eller inte :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Stil
Tillbaka
Topp