Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Stil
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JWester" data-source="post: 76878" data-attributes="member: 20139"><p>dumont kör överhuvudtaget ganska flaxigt, det ni ser på film är guldkornen, har man däremot vart ute och åkt med killen vet man hur det ser ut mesta delen av tiden, jag tänker på hans båda misslyckade cab9or på redbull etc. </p><p>Bo87 >> tycker du verkligen en 540 utan grab är sjuk? Tycker personligen man inte ska få poäng om man inte tar grab, inte pjäxgrab heller utan en ordentlig grab (ex. TJ schiller)</p><p>ok så jag drog underroterad flair.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JWester, post: 76878, member: 20139"] dumont kör överhuvudtaget ganska flaxigt, det ni ser på film är guldkornen, har man däremot vart ute och åkt med killen vet man hur det ser ut mesta delen av tiden, jag tänker på hans båda misslyckade cab9or på redbull etc. Bo87 >> tycker du verkligen en 540 utan grab är sjuk? Tycker personligen man inte ska få poäng om man inte tar grab, inte pjäxgrab heller utan en ordentlig grab (ex. TJ schiller) ok så jag drog underroterad flair. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Stil
Tillbaka
Topp