Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stinkande pjäxor (seriös fråga)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mans_Hilling" data-source="post: 145969" data-attributes="member: 14436"><p>Tvättmaskin sabbar nog formen på innerskon är jag rädd. Den där sprayen ger jag inte mycket för, har använt någon sådan där "tabortdåliglukt"-spray, fungerade så länge som parfymen satt kvar...</p><p>Problemet med syntet är att efter ett tag sätter det sig små illasinnade bakterier i materialet som är sjukt svåra att få ur, jag har några sådana t-shirts som luktar sunk, de blir dock bättre om man kör dem i varm tvättmaskin (ju varmare desto bättre, 60 grader fungerar för några gångers användning, har dock inverkan att t-shirten ser ut som skit efter ett tag. 95 grader är ännu bättre...<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Dock så kommer då formen på innerskon tillbaka. Jag har kört gympadojjor i tvättmaskinen, de förlorar formen mer och mer ju fler gånger man kör dem. En gång: Lungt, två gånger: Lungt men sen börjar det balla ur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mans_Hilling, post: 145969, member: 14436"] Tvättmaskin sabbar nog formen på innerskon är jag rädd. Den där sprayen ger jag inte mycket för, har använt någon sådan där "tabortdåliglukt"-spray, fungerade så länge som parfymen satt kvar... Problemet med syntet är att efter ett tag sätter det sig små illasinnade bakterier i materialet som är sjukt svåra att få ur, jag har några sådana t-shirts som luktar sunk, de blir dock bättre om man kör dem i varm tvättmaskin (ju varmare desto bättre, 60 grader fungerar för några gångers användning, har dock inverkan att t-shirten ser ut som skit efter ett tag. 95 grader är ännu bättre...:) Dock så kommer då formen på innerskon tillbaka. Jag har kört gympadojjor i tvättmaskinen, de förlorar formen mer och mer ju fler gånger man kör dem. En gång: Lungt, två gånger: Lungt men sen börjar det balla ur. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stinkande pjäxor (seriös fråga)
Tillbaka
Topp