Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stinkande pjäxor (seriös fråga)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 145980" data-attributes="member: 29149"><p>En fundering är att det nog är korrekt att det är bakterier och kanske andra småkryp som orsakar lukten och i så fall borde det funka att hälla på sprit (70% minst). Viss varning för att detta kan orsaka Stroh-odör om man inte har labb-kontakter. Jag måste också varna för att så pass stark sprit kan sabba mer än magslemhinnan så testa på någon annans pjäxa först <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>PS. Har man oxfilé i frysen så åker man för lite skidor...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 145980, member: 29149"] En fundering är att det nog är korrekt att det är bakterier och kanske andra småkryp som orsakar lukten och i så fall borde det funka att hälla på sprit (70% minst). Viss varning för att detta kan orsaka Stroh-odör om man inte har labb-kontakter. Jag måste också varna för att så pass stark sprit kan sabba mer än magslemhinnan så testa på någon annans pjäxa först :) PS. Har man oxfilé i frysen så åker man för lite skidor... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stinkande pjäxor (seriös fråga)
Tillbaka
Topp