Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stinkande pjäxor (seriös fråga)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Micke54" data-source="post: 145981" data-attributes="member: 30457"><p>Jag la mina innerskor i en hink med vatten och såpa i några dagar. Det var ju i Maj då iofs så dem kunde torka ute sen men det har säkert ingen betydelse. </p><p></p><p>Då hade ja gjort två vintrar i skidskolan så de hade använts i 7 dar i veckan i två vintrar typ så dom luktade ju rent ut sagt bajs haha.. men det funkade skitbra och det blev inge fel på passformen! Har använt dem i två vintrar till nu så till sommaren är det kanske dags igen <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Ta ur sulan bara om du har formad iaf</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Micke54, post: 145981, member: 30457"] Jag la mina innerskor i en hink med vatten och såpa i några dagar. Det var ju i Maj då iofs så dem kunde torka ute sen men det har säkert ingen betydelse. Då hade ja gjort två vintrar i skidskolan så de hade använts i 7 dar i veckan i två vintrar typ så dom luktade ju rent ut sagt bajs haha.. men det funkade skitbra och det blev inge fel på passformen! Har använt dem i två vintrar till nu så till sommaren är det kanske dags igen :) Ta ur sulan bara om du har formad iaf [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stinkande pjäxor (seriös fråga)
Tillbaka
Topp