Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stinkande pjäxor (seriös fråga)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peppe2000" data-source="post: 145990" data-attributes="member: 30270"><p>Jag testade även sprayen som nämts i tidigare inlägg,blev bara en marginell förbättring.Prövade sedan ättiks metoden genom att ställa en mugg med lite ättika i innerskon vilket innebar att jag lyckades välta skorna så ättikan rann ut.Så nu är det en härlig odör av gammal fotsvett och ättika,är faktisk inte så tokig lukt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peppe2000, post: 145990, member: 30270"] Jag testade även sprayen som nämts i tidigare inlägg,blev bara en marginell förbättring.Prövade sedan ättiks metoden genom att ställa en mugg med lite ättika i innerskon vilket innebar att jag lyckades välta skorna så ättikan rann ut.Så nu är det en härlig odör av gammal fotsvett och ättika,är faktisk inte så tokig lukt :-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stinkande pjäxor (seriös fråga)
Tillbaka
Topp