Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stinkande pjäxor (seriös fråga)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 392062" data-attributes="member: 12152"><p>En halv flaska t-röd i varje sko. Blaska runt och låt verka några minuter. Skölj sen med vatten och låt torka. </p><p></p><p>Nu luktar det förvisso lite fyllebänk ett tag, men jag har inte testat något som slår det när det gäller att ta bort ur skor/pjuck. Jag har inte heller märkt någon påverkan på innerskorna, men kan naturligtvis inte ge någon garanti för att det fungerar på alla innerdojjor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 392062, member: 12152"] En halv flaska t-röd i varje sko. Blaska runt och låt verka några minuter. Skölj sen med vatten och låt torka. Nu luktar det förvisso lite fyllebänk ett tag, men jag har inte testat något som slår det när det gäller att ta bort ur skor/pjuck. Jag har inte heller märkt någon påverkan på innerskorna, men kan naturligtvis inte ge någon garanti för att det fungerar på alla innerdojjor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Stinkande pjäxor (seriös fråga)
Tillbaka
Topp