Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Stockholm big air - suck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emesco" data-source="post: 154230" data-attributes="member: 38464"><p>Personligen blev jag väldigt imponerad av slalomen, speciellt mot slutet när du i stort sett kunde spegla dig i den isiga backen. Kändes också på hela upplägget som om det var tävling i slalom samt lite uppvisning i big air. Jag måste instämma i det som tidigare sagts om högtalaranläggningen, man hörde ingenting en bit upp i backen! Sen är det ju frågan om näten var för att skydda vid eventuella fall eller för att hålla publiken från backen, hade inte folk ledsnat och gått hem kunde det ha gått riktigt illa när Gagnier fastnade i nätet och ramlade. Big air kändes också väldigt inklämt, varför hade man nätet precis brevid landningen? Slutligen kan man väl säga att om man kom för slalomen så var det säkert kul men vi som kom för big air fick inget för pengarna. Till nästa år får man gärna köra big air separat med fler åkare (liknande JOI). Plus dock för Julia Mancuso...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emesco, post: 154230, member: 38464"] Personligen blev jag väldigt imponerad av slalomen, speciellt mot slutet när du i stort sett kunde spegla dig i den isiga backen. Kändes också på hela upplägget som om det var tävling i slalom samt lite uppvisning i big air. Jag måste instämma i det som tidigare sagts om högtalaranläggningen, man hörde ingenting en bit upp i backen! Sen är det ju frågan om näten var för att skydda vid eventuella fall eller för att hålla publiken från backen, hade inte folk ledsnat och gått hem kunde det ha gått riktigt illa när Gagnier fastnade i nätet och ramlade. Big air kändes också väldigt inklämt, varför hade man nätet precis brevid landningen? Slutligen kan man väl säga att om man kom för slalomen så var det säkert kul men vi som kom för big air fick inget för pengarna. Till nästa år får man gärna köra big air separat med fler åkare (liknande JOI). Plus dock för Julia Mancuso... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Stockholm big air - suck
Tillbaka
Topp