Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Stockholm big air - suck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 154231" data-attributes="member: 44213"><p>... jag vet inte riktigt vad jag skall säga när jag läser allt detta. ett eller två normala inlägg ocg resten infantila skitungar som klagar för att de inte har någon insikt om hur otroligt liten del av de alpina utövarna som åker twintip och håller på med bigjump.. sorgligt..</p><p></p><p></p><p>(jag förtår att ni fick vänta, åkare skall få skjuts upp igen.. inte åka släplift.. skoter tack, högtalarsystem skall helst höras och en person som skall vara speaker skall vara påläst och intresserad av allt som händer. annars kan man ha två eller fler speakers där de har expertiskunskap och inlevelse... men man tager väl vad man haver eller nått.)</p><p></p><p></p><p>alpin skidåkning , parallellslalom, slalom, och sådant är STORT!!!!</p><p></p><p>jibbigt e nytt, litet och "konstigt" i det stora majoritetens ögon, </p><p></p><p>Varför skulle de ta bort parallellslalomen och ta bort det 80% av besökarna kom att titta på ????</p><p></p><p></p><p>hmm.. tänk först klaga sen..</p><p></p><p></p><p>/Pinn</p><p></p><p></p><p>(det hade säkert blivit en superskön tillställning om bara de hade löst logistiken bättre)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 154231, member: 44213"] ... jag vet inte riktigt vad jag skall säga när jag läser allt detta. ett eller två normala inlägg ocg resten infantila skitungar som klagar för att de inte har någon insikt om hur otroligt liten del av de alpina utövarna som åker twintip och håller på med bigjump.. sorgligt.. (jag förtår att ni fick vänta, åkare skall få skjuts upp igen.. inte åka släplift.. skoter tack, högtalarsystem skall helst höras och en person som skall vara speaker skall vara påläst och intresserad av allt som händer. annars kan man ha två eller fler speakers där de har expertiskunskap och inlevelse... men man tager väl vad man haver eller nått.) alpin skidåkning , parallellslalom, slalom, och sådant är STORT!!!! jibbigt e nytt, litet och "konstigt" i det stora majoritetens ögon, Varför skulle de ta bort parallellslalomen och ta bort det 80% av besökarna kom att titta på ???? hmm.. tänk först klaga sen.. /Pinn (det hade säkert blivit en superskön tillställning om bara de hade löst logistiken bättre) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Stockholm big air - suck
Tillbaka
Topp