Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Stor skillnad med formsprutad innersko?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 779385" data-attributes="member: 32948"><p>Har du sjukt supermjuka fötter hade jag aktat mig för formsprutat. Jag har det och klarar inte av det, däremot älskar jag Krypton pro med ID innerskon. Har du inte superdupermjuka fötter det är det värt att prova, väldigt många blir nöjda med formsprutat. </p><p></p><p>Ont i fötterna är något som vissa människor aldrig blir av med - oavsett hur bra pjäxorna blir. </p><p></p><p>Krypton pro går finfint att trycka, men skalen går tillbaka en hel del efter en vecka eller två, vilket gör att man är tvungen att göra om tryckningen minst en gång. </p><p></p><p>Följande hjälper om du är plattfotad: </p><p>-Använd ortopedinlägg med hålfotsstöd. Alltid. I alla skor. </p><p>-Träna fotmuskulaturen. (Spring barfota i sand, stå barfota på balansplatta och gör övningar, gör utfall ståendes på mjuk matta)</p><p></p><p>Jag förutsätter att dina pjäxor är så små så att du behöver bara precis stänga dem för att sitta fast, och att du aldrig behöver "spänna" fast foten i dem, samt att du har gjort en formgjuten sula.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 779385, member: 32948"] Har du sjukt supermjuka fötter hade jag aktat mig för formsprutat. Jag har det och klarar inte av det, däremot älskar jag Krypton pro med ID innerskon. Har du inte superdupermjuka fötter det är det värt att prova, väldigt många blir nöjda med formsprutat. Ont i fötterna är något som vissa människor aldrig blir av med - oavsett hur bra pjäxorna blir. Krypton pro går finfint att trycka, men skalen går tillbaka en hel del efter en vecka eller två, vilket gör att man är tvungen att göra om tryckningen minst en gång. Följande hjälper om du är plattfotad: -Använd ortopedinlägg med hålfotsstöd. Alltid. I alla skor. -Träna fotmuskulaturen. (Spring barfota i sand, stå barfota på balansplatta och gör övningar, gör utfall ståendes på mjuk matta) Jag förutsätter att dina pjäxor är så små så att du behöver bara precis stänga dem för att sitta fast, och att du aldrig behöver "spänna" fast foten i dem, samt att du har gjort en formgjuten sula. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Stor skillnad med formsprutad innersko?
Tillbaka
Topp