Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Stor skillnad med formsprutad innersko?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 779440" data-attributes="member: 32948"><p>FF: </p><p>Helt riktigt, det GÅR alltid att göra formsprutat. Och få till en bra passform såklart. Men men riktigt mjuka fötter är det svårt att få det rätt, mycket svårt. </p><p>Conform'able som du använder, och som jag provade har dock lite för högt tryck för mina fossingar. Strolz hade nog funkat bättre. (Går ju klart alltid att korta ner spruttiden också) </p><p></p><p>Strolz är för övrigt riktigt bra grejjer när man snackar formsprutning. </p><p></p><p>Är lite småsugen på att prova en hög strolzinnersko i mina krypton pro, men ID-linern sitter nästan lika bra som formsprutat på mina fötter så jag väntar nog med den idén...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 779440, member: 32948"] FF: Helt riktigt, det GÅR alltid att göra formsprutat. Och få till en bra passform såklart. Men men riktigt mjuka fötter är det svårt att få det rätt, mycket svårt. Conform'able som du använder, och som jag provade har dock lite för högt tryck för mina fossingar. Strolz hade nog funkat bättre. (Går ju klart alltid att korta ner spruttiden också) Strolz är för övrigt riktigt bra grejjer när man snackar formsprutning. Är lite småsugen på att prova en hög strolzinnersko i mina krypton pro, men ID-linern sitter nästan lika bra som formsprutat på mina fötter så jag väntar nog med den idén... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Stor skillnad med formsprutad innersko?
Tillbaka
Topp