Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Stor skillnad med formsprutad innersko?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Packedast" data-source="post: 781999" data-attributes="member: 40902"><p>jag har samma pjäxa och har lidit av lite kramp i fotten vilket var ganska lätt att komma fram till vad det var som gjorde det min höger fot är 5mm längre 3mm högre och 3mm bredare än vänster vilket har gjort att i början var det riktigt jobbigt men med formgjutna sulor och en slipning av innersula har gjort att mycket är avhjälpt, vet ju inte hur mycket du jämfört fötterna men kolla en gång till så kanske det inte behöver kosta 3500:- utan ett par hundra. Annars är formgjutning helt klart att rekommendera finns inget dåligt att säga om det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Packedast, post: 781999, member: 40902"] jag har samma pjäxa och har lidit av lite kramp i fotten vilket var ganska lätt att komma fram till vad det var som gjorde det min höger fot är 5mm längre 3mm högre och 3mm bredare än vänster vilket har gjort att i början var det riktigt jobbigt men med formgjutna sulor och en slipning av innersula har gjort att mycket är avhjälpt, vet ju inte hur mycket du jämfört fötterna men kolla en gång till så kanske det inte behöver kosta 3500:- utan ett par hundra. Annars är formgjutning helt klart att rekommendera finns inget dåligt att säga om det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Stor skillnad med formsprutad innersko?
Tillbaka
Topp