Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Stor skillnad på carving? Årsmodell. osv.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 97675" data-attributes="member: 40931"><p>Ok, när jag sökte tyckte jag det verkade som att dom carvinskidor som kostar 1000kr var dom som kom typ allra först et på marknaden. Och det är väl rätt självklart att om man bygger en helt ny sorts konstruktion på någonting borde väl systemet fungera bättre efter tio år än det första eller andra året?</p><p></p><p>Ja, jag åkte förra året lite på en Stöckli Stormrider FRY, den konstruktionen är väl en 4år gammal och det är en skitbra skida!!! Riktig kvalitet. Men du kan nog glömma att hitta ett par för 1000kr. Dom jag åkte på finns faktiskt till salu här på freeride för 1000kr, men dom har gått 2 hårda säsonger och är utan bindningar.</p><p></p><p>Jag e inte så jäkla säker på att alla carvingskidor är bättre än ett par tio år gamla riktigt bra störtloppsskidor som man bergis kan bränna järnet med i långsväng...</p><p></p><p>skitsamma, det här e ju bara ett forum med skidfanatiker så varför lyssna.. köp snowblades, det är kul!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 97675, member: 40931"] Ok, när jag sökte tyckte jag det verkade som att dom carvinskidor som kostar 1000kr var dom som kom typ allra först et på marknaden. Och det är väl rätt självklart att om man bygger en helt ny sorts konstruktion på någonting borde väl systemet fungera bättre efter tio år än det första eller andra året? Ja, jag åkte förra året lite på en Stöckli Stormrider FRY, den konstruktionen är väl en 4år gammal och det är en skitbra skida!!! Riktig kvalitet. Men du kan nog glömma att hitta ett par för 1000kr. Dom jag åkte på finns faktiskt till salu här på freeride för 1000kr, men dom har gått 2 hårda säsonger och är utan bindningar. Jag e inte så jäkla säker på att alla carvingskidor är bättre än ett par tio år gamla riktigt bra störtloppsskidor som man bergis kan bränna järnet med i långsväng... skitsamma, det här e ju bara ett forum med skidfanatiker så varför lyssna.. köp snowblades, det är kul! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Stor skillnad på carving? Årsmodell. osv.
Tillbaka
Topp