Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stora Blåsjön - ojojoj...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bykan76" data-source="post: 524905" data-attributes="member: 90609"><p>Enligt mig så är myten sann!</p><p></p><p>Så vitt jag vet så måste man åka bil för att ta sig dit. Kommer man söderut åker man över Strömsund och Gäddede. Dock är det långt och det tar en jäkla tid att åka på alla småvägar. </p><p></p><p>I och för sig finns det lokal buss som går via Strömsund och Gäddede, men den tar nog sin tid och går inte så ofta. Ska man dessutom åka off pist så måste man ha bil för att kunna bli upphämtad.</p><p></p><p>Boendet är hur bra som helst och det finns flera alternativ. Vi bodde på Fjällcampen (www.fjallcamp.se) till det facila priset av 500 kr/natt för en fyrbäddsstuga. Sedan finns det boende kopplat till Fjällripan också, som är krogen i direkt anslutning till skidanläggningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bykan76, post: 524905, member: 90609"] Enligt mig så är myten sann! Så vitt jag vet så måste man åka bil för att ta sig dit. Kommer man söderut åker man över Strömsund och Gäddede. Dock är det långt och det tar en jäkla tid att åka på alla småvägar. I och för sig finns det lokal buss som går via Strömsund och Gäddede, men den tar nog sin tid och går inte så ofta. Ska man dessutom åka off pist så måste man ha bil för att kunna bli upphämtad. Boendet är hur bra som helst och det finns flera alternativ. Vi bodde på Fjällcampen (www.fjallcamp.se) till det facila priset av 500 kr/natt för en fyrbäddsstuga. Sedan finns det boende kopplat till Fjällripan också, som är krogen i direkt anslutning till skidanläggningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stora Blåsjön - ojojoj...
Tillbaka
Topp