Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stora Blåsjön, okänd pärla???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carlssone" data-source="post: 46365" data-attributes="member: 29950"><p>Aloha!</p><p></p><p>Satt och surfade lite på nätet och fick upp en sida med svenska skidanläggningar sorterade efter fallhöjd. Till min förvåning fann jag Stora Blåsjöliftarna på topp 5 med hela 525 fallhöjdsmeter. Då fallhöjd ofta går hand i hand med bra åkning gick jag in på denna eminenta sida för att kolla upp stället. Under rubriken skidorter fann jag över huvudet taget ingenting om denna anläggning. Detta har naturligtvis retat mitt intresse ännu mer. Är detta en bortglömd pärla eller bara någons halvtaskiga hemma backe? Fallhöjden lockar! Något för vintern 2004?</p><p></p><p>It´s summer so, surfs up! Ses på Maui i sommar!</p><p></p><p>Erik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carlssone, post: 46365, member: 29950"] Aloha! Satt och surfade lite på nätet och fick upp en sida med svenska skidanläggningar sorterade efter fallhöjd. Till min förvåning fann jag Stora Blåsjöliftarna på topp 5 med hela 525 fallhöjdsmeter. Då fallhöjd ofta går hand i hand med bra åkning gick jag in på denna eminenta sida för att kolla upp stället. Under rubriken skidorter fann jag över huvudet taget ingenting om denna anläggning. Detta har naturligtvis retat mitt intresse ännu mer. Är detta en bortglömd pärla eller bara någons halvtaskiga hemma backe? Fallhöjden lockar! Något för vintern 2004? It´s summer so, surfs up! Ses på Maui i sommar! Erik. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stora Blåsjön, okänd pärla???
Tillbaka
Topp