Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Stora "Kan jag sätta den bindningen på den skidan!?!?"-tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="philleboi" data-source="post: 1062437" data-attributes="member: 154728"><p>Hej alla freeridevänner! </p><p></p><p>Jag som så många andra undrar i dessa skid-köpar-tider vilka bindningar från tidigare köp som kan återanvändas på nya lagg.</p><p></p><p>Mitt förslag för hur man kan ställa sin fråga är att följa dessa två punkter i sitt inlägg:</p><p></p><p>-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------</p><p>Befintlig/a bindning/ar: Marker XXX (Har suttit på Skida XXX), Salomon XXX (Har suttit på Skida XXX)</p><p>Ny Skida: Skida XXX</p><p></p><p>(Kommentar)</p><p></p><p>Vad tycker ni?</p><p>-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------</p><p></p><p>I mitt fall:</p><p>-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------</p><p>Befintlig/a bindning/ar: Marker Jester 16 (Black Crows Sevun 09/10), Marker Race 16 (Völkl Racetiger SL), Marker Race 18 (Völkl Racetiger GS), Kästle/Marker 12 (Kästle XX80 Colby)</p><p></p><p>Ny skida: Faction Candide 2.0 184 132/102/132 14/15 </p><p></p><p>(Funderar på om det är farligt med racebindningar när jag tänker hoppa och flänga)</p><p></p><p>Vad tycker ni?</p><p>-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="philleboi, post: 1062437, member: 154728"] Hej alla freeridevänner! Jag som så många andra undrar i dessa skid-köpar-tider vilka bindningar från tidigare köp som kan återanvändas på nya lagg. Mitt förslag för hur man kan ställa sin fråga är att följa dessa två punkter i sitt inlägg: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Befintlig/a bindning/ar: Marker XXX (Har suttit på Skida XXX), Salomon XXX (Har suttit på Skida XXX) Ny Skida: Skida XXX (Kommentar) Vad tycker ni? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- I mitt fall: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Befintlig/a bindning/ar: Marker Jester 16 (Black Crows Sevun 09/10), Marker Race 16 (Völkl Racetiger SL), Marker Race 18 (Völkl Racetiger GS), Kästle/Marker 12 (Kästle XX80 Colby) Ny skida: Faction Candide 2.0 184 132/102/132 14/15 (Funderar på om det är farligt med racebindningar när jag tänker hoppa och flänga) Vad tycker ni? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Stora "Kan jag sätta den bindningen på den skidan!?!?"-tråden
Tillbaka
Topp