Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
stora knäproblem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bahampe" data-source="post: 1045934" data-attributes="member: 71775"><p>Jag hade samma problem med mina knän när jag var i din ålder efter att ha dragit iväg 15-20cm på höjden under en kortare period. Fick också en schlatter diagnos och besökte en sjukgymnast som då satt i det som var Råsunda</p><p></p><p>Jag fick då höra att det inte var något farligt och att min egen smärttröskel fick sätta gränserna. Jag fick order om att stärka musklerna runt knät och att det bara var att köra på tills smärtan blev för stor. Det innebar bland annat att jag inte spelade hockey på 8 månader utan använde tiden till styrketräning och simning och cykling. Besvären försvann helt efter 2 år men kunde köra på för fullt efter ca 8 månader.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bahampe, post: 1045934, member: 71775"] Jag hade samma problem med mina knän när jag var i din ålder efter att ha dragit iväg 15-20cm på höjden under en kortare period. Fick också en schlatter diagnos och besökte en sjukgymnast som då satt i det som var Råsunda Jag fick då höra att det inte var något farligt och att min egen smärttröskel fick sätta gränserna. Jag fick order om att stärka musklerna runt knät och att det bara var att köra på tills smärtan blev för stor. Det innebar bland annat att jag inte spelade hockey på 8 månader utan använde tiden till styrketräning och simning och cykling. Besvären försvann helt efter 2 år men kunde köra på för fullt efter ca 8 månader. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
stora knäproblem
Tillbaka
Topp