Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
stora knäproblem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Duffis08" data-source="post: 1045981" data-attributes="member: 121062"><p>Ibland kan det vara bra att vila kroppen när man har ont men ibland bra att hålla igång den. </p><p></p><p>Ett exempel är om man dragit av hälsenan. Det gör för jävla ont att få tillbaka styrkan och rörligheten efter operationen men om man inte tränar och utstå den smärtan så kommer den aldrig bli som innan. </p><p></p><p>Om du fick ett träningsprogram av en sjukgymnast eller liknande där du tränar ben men sen inte utför det pga att det gör ont, då är det inte konstigt att det inte har blivit bättre. Gå tillbaka till en sjukgymnast, säg att du haft ont och var ärlig med att du fick ett träningsprogram som du inte gjorde när det gjorde ont. Säger dom då till dig att träna benen med vissa specifika övningar, gör dom då, ont eller inte.</p><p></p><p>Dom vill ditt bästa och säger dom att man ska göra på ett visst sätt så stämmer det ofta. Är man osäker kan man gå till flera olika för att se om dom håller med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Duffis08, post: 1045981, member: 121062"] Ibland kan det vara bra att vila kroppen när man har ont men ibland bra att hålla igång den. Ett exempel är om man dragit av hälsenan. Det gör för jävla ont att få tillbaka styrkan och rörligheten efter operationen men om man inte tränar och utstå den smärtan så kommer den aldrig bli som innan. Om du fick ett träningsprogram av en sjukgymnast eller liknande där du tränar ben men sen inte utför det pga att det gör ont, då är det inte konstigt att det inte har blivit bättre. Gå tillbaka till en sjukgymnast, säg att du haft ont och var ärlig med att du fick ett träningsprogram som du inte gjorde när det gjorde ont. Säger dom då till dig att träna benen med vissa specifika övningar, gör dom då, ont eller inte. Dom vill ditt bästa och säger dom att man ska göra på ett visst sätt så stämmer det ofta. Är man osäker kan man gå till flera olika för att se om dom håller med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
stora knäproblem
Tillbaka
Topp