Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
stora knäproblem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cedern" data-source="post: 1046006" data-attributes="member: 149410"><p>Är lika gammal som dig Sebastian och hade väldigt mycket problem med knäna i flera år tills jag slutade växa. Jag fick hela tiden det klassiska svaret från flera läkare att </p><p>¨det kan hända när man är i din ålder, kom tillbaka om det blir värre¨ </p><p>och att det bästa var att träna benen och hela kroppen även fast det gjorde ont. Så jag tränade på och problemen försvann helt i tid med att jag slutade växa. </p><p></p><p>Den smärta du beskriver och hur det påverkar dig i vardagen verkar dock snäppet värre, håller med de andra om att en MR kanske skulle kunna göra nytta men en sån undersökning är ju inte helt lätt att tjata till sig. Gör själv magnetkameraundersökningar med jämna mellanrum för ett problem i armen och måste alltid vänta ungefär ett halvår på röntgentid... Sjukhusen tar ofta MR som ett senare alternativ eftersom att det är så jävla dyrt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cedern, post: 1046006, member: 149410"] Är lika gammal som dig Sebastian och hade väldigt mycket problem med knäna i flera år tills jag slutade växa. Jag fick hela tiden det klassiska svaret från flera läkare att ¨det kan hända när man är i din ålder, kom tillbaka om det blir värre¨ och att det bästa var att träna benen och hela kroppen även fast det gjorde ont. Så jag tränade på och problemen försvann helt i tid med att jag slutade växa. Den smärta du beskriver och hur det påverkar dig i vardagen verkar dock snäppet värre, håller med de andra om att en MR kanske skulle kunna göra nytta men en sån undersökning är ju inte helt lätt att tjata till sig. Gör själv magnetkameraundersökningar med jämna mellanrum för ett problem i armen och måste alltid vänta ungefär ett halvår på röntgentid... Sjukhusen tar ofta MR som ett senare alternativ eftersom att det är så jävla dyrt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
stora knäproblem
Tillbaka
Topp