Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
stora knäproblem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="flowerpower" data-source="post: 1063953"><p>Svar från MR:</p><p></p><p><strong>Höger knäled</strong>, I brosket i femurpatellarleden på femursidan ses ett 8 mm långt område med högre signal som inte engagerar kortex.</p><p><strong>Vänster knäled</strong>, Liksom i höger knä ses broskförändringar på femursidan av femuropatellarleden, 6 mm långt.</p><p></p><p>Alltså broskskador, Vilket dom skickade till ortoped återigen för att se hur dom ska gå vidare med det och dom svarade med att avvakta och fortsätta med sjukgymnastik. </p><p>Vet inte längre vad jag ska göra för att fixa problemen. Har gjort allt som går i princip utan operation och har redan använt sjukgymnastik sen junuari 2014 och det har inte blivit någon förändring för att kunna sporta, springa eller liknande. </p><p></p><p>Hur borde jag gå vidare med det här? Fortsätta med sjukgymnastik i två år till...........?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="flowerpower, post: 1063953"] Svar från MR: [b]Höger knäled[/b], I brosket i femurpatellarleden på femursidan ses ett 8 mm långt område med högre signal som inte engagerar kortex. [b]Vänster knäled[/b], Liksom i höger knä ses broskförändringar på femursidan av femuropatellarleden, 6 mm långt. Alltså broskskador, Vilket dom skickade till ortoped återigen för att se hur dom ska gå vidare med det och dom svarade med att avvakta och fortsätta med sjukgymnastik. Vet inte längre vad jag ska göra för att fixa problemen. Har gjort allt som går i princip utan operation och har redan använt sjukgymnastik sen junuari 2014 och det har inte blivit någon förändring för att kunna sporta, springa eller liknande. Hur borde jag gå vidare med det här? Fortsätta med sjukgymnastik i två år till...........? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
stora knäproblem
Tillbaka
Topp