Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
stora knäproblem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RebeckaF" data-source="post: 1072293" data-attributes="member: 157274"><p>Hejsan! Jag såg ditt inlägg för att jag googlade på patella alta. Jag har patella alta konstaterat på mitt vänstra knä. I mitt fall så hoppade knäskålen ur led en gång och delvis ur led dagligen. Jag var in och ut på sjukhus i flera år för att hitta vad det berodde på men alla sa att det inte var något fel på mig och att man inte kunde göra något till slut. Då valde jag att få en second opinion remiss (ett andra utlåtande) och då sökte jag vård hos en privat vårdgivare som heter sport medicine i Umeå. (de är anslutna till landstinget) Den läkaren jag hade där uppe heter dr Magnus Högström och han såg direkt att min knäskål satt för högt. Det finns operationer för att korrigera detta och den 2 juni gjorde jag min efterlängtade operation. Det är en ingen enkel operation och jag är fortfarande sjukskriven på halvtid men det är så värt det för jag har blivit mycket bättre. Vill du veta mer om detta så kan du skicka mig ett mail lattjo_love@hotmail.com</p><p>Jag hjälper gärna till för jag vet vilket helvete jag har själv. På onsdag ska jag för övrigt gå till vårdcentralen för att få en remiss upp dit igen för mitt högra knä som troligtvis har samma fel och isåfall opererar jag det i höst. Du kanske har långt att åka till Umeå för mig var det ca 27mil men det är verkligen värt det då de nog är bäst i Sverige på detta. De har opererat många idrottstjärnor där uppe =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RebeckaF, post: 1072293, member: 157274"] Hejsan! Jag såg ditt inlägg för att jag googlade på patella alta. Jag har patella alta konstaterat på mitt vänstra knä. I mitt fall så hoppade knäskålen ur led en gång och delvis ur led dagligen. Jag var in och ut på sjukhus i flera år för att hitta vad det berodde på men alla sa att det inte var något fel på mig och att man inte kunde göra något till slut. Då valde jag att få en second opinion remiss (ett andra utlåtande) och då sökte jag vård hos en privat vårdgivare som heter sport medicine i Umeå. (de är anslutna till landstinget) Den läkaren jag hade där uppe heter dr Magnus Högström och han såg direkt att min knäskål satt för högt. Det finns operationer för att korrigera detta och den 2 juni gjorde jag min efterlängtade operation. Det är en ingen enkel operation och jag är fortfarande sjukskriven på halvtid men det är så värt det för jag har blivit mycket bättre. Vill du veta mer om detta så kan du skicka mig ett mail lattjo_love@hotmail.com Jag hjälper gärna till för jag vet vilket helvete jag har själv. På onsdag ska jag för övrigt gå till vårdcentralen för att få en remiss upp dit igen för mitt högra knä som troligtvis har samma fel och isåfall opererar jag det i höst. Du kanske har långt att åka till Umeå för mig var det ca 27mil men det är verkligen värt det då de nog är bäst i Sverige på detta. De har opererat många idrottstjärnor där uppe =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
stora knäproblem
Tillbaka
Topp