Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Störande inre blänk i skidglasögon särskilt märkbart i de med ljusa färger
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ella_swan94" data-source="post: 1144940" data-attributes="member: 149089"><p>Ser du ditt egna ansikte på insidan?</p><p></p><p>Själv har jag aldrig sett någon spegelbild, men i alla goggles med spegelglas störs jag av att det blänker och glänser lite på olika ställen på insidan av linsen. Är det sol kan det störa så mycket att jag blir lite snurrig.</p><p>När jag nyligen köpte nya goggles testade jag spegellinser från giro, oakley, poc, spektrum, smith och dragon och det blänkte i alla, ungefär lika mycket på liknande vis. Jag köpte ändå goggles med spegellins från Giro, för jag tycker dom gör bra goggels och dom passar perfekt med hjälmen. Jag hoppas att det inte blänker för mycket. Jag antar att det blänker mindre om man har en lins utan spegel, och allra minst med en riktigt mörk lins utan spegel, men jag tycker ändå inte det är obefintligt. Jag undrar verkligen vad jag kan göra åt detta! Bara åka när det är molnigt eller stå ut eller kan jag göra något för att slippa bli yr?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ella_swan94, post: 1144940, member: 149089"] Ser du ditt egna ansikte på insidan? Själv har jag aldrig sett någon spegelbild, men i alla goggles med spegelglas störs jag av att det blänker och glänser lite på olika ställen på insidan av linsen. Är det sol kan det störa så mycket att jag blir lite snurrig. När jag nyligen köpte nya goggles testade jag spegellinser från giro, oakley, poc, spektrum, smith och dragon och det blänkte i alla, ungefär lika mycket på liknande vis. Jag köpte ändå goggles med spegellins från Giro, för jag tycker dom gör bra goggels och dom passar perfekt med hjälmen. Jag hoppas att det inte blänker för mycket. Jag antar att det blänker mindre om man har en lins utan spegel, och allra minst med en riktigt mörk lins utan spegel, men jag tycker ändå inte det är obefintligt. Jag undrar verkligen vad jag kan göra åt detta! Bara åka när det är molnigt eller stå ut eller kan jag göra något för att slippa bli yr? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Störande inre blänk i skidglasögon särskilt märkbart i de med ljusa färger
Tillbaka
Topp