Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Störande inre blänk i skidglasögon särskilt märkbart i de med ljusa färger
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel-LAB" data-source="post: 1144969" data-attributes="member: 66686"><p>Har noterat exakt samma sak på just Oakley Flight Deck med Hi Pink. Teståkte nämnda goggles och lins i dåligt ljus och irriterade mig på reflektionerna i linsen. Jag såg bl.a ramen på gogglesen speglas i linsen på insidan. </p><p>Fenomenet minskar med Oakleys mörkare linser, men finns fortfarande kvar lite. Med risk för att låta bakåtsträvande och old-school, så är mina Canopy med H.I. Yellow oslagbart bra i jämförelse. Jag var helt inne på att byta till Hi Pink, men backade efter att ha testat. </p><p></p><p>Vissa säger att de inte ser reflexerna, men jag hävdar att de alltid finns där och det handlar om att tänka/inte tänka på dem. </p><p></p><p>Satsar på goggles från Sweet Protection.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel-LAB, post: 1144969, member: 66686"] Har noterat exakt samma sak på just Oakley Flight Deck med Hi Pink. Teståkte nämnda goggles och lins i dåligt ljus och irriterade mig på reflektionerna i linsen. Jag såg bl.a ramen på gogglesen speglas i linsen på insidan. Fenomenet minskar med Oakleys mörkare linser, men finns fortfarande kvar lite. Med risk för att låta bakåtsträvande och old-school, så är mina Canopy med H.I. Yellow oslagbart bra i jämförelse. Jag var helt inne på att byta till Hi Pink, men backade efter att ha testat. Vissa säger att de inte ser reflexerna, men jag hävdar att de alltid finns där och det handlar om att tänka/inte tänka på dem. Satsar på goggles från Sweet Protection. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Störande inre blänk i skidglasögon särskilt märkbart i de med ljusa färger
Tillbaka
Topp