Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Storhogna, Klövsjö, Vemdalen vecka 1?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="4front" data-source="post: 372552" data-attributes="member: 63101"><p>i vemdalen brukar dom inte vara fördiga med parken eller inte äns börjat med den och inte i klövsjö heller och jag tror att storhogna är samma sak så du kan inte räkna med någon park på någon av dom ställena men björnrike brukar ha en liten park iallafall.</p><p></p><p>om ni undrar hur jag vet detta så är det för att jag är där varje vecka 1 och tränar med min slalomklubb och jag ska dit i år också samma vecka.</p><p>Jag brukar komma dit lite senare också och åka det är vecka 2,3 eller 4 och då brukar dom hålla på med parkerna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="4front, post: 372552, member: 63101"] i vemdalen brukar dom inte vara fördiga med parken eller inte äns börjat med den och inte i klövsjö heller och jag tror att storhogna är samma sak så du kan inte räkna med någon park på någon av dom ställena men björnrike brukar ha en liten park iallafall. om ni undrar hur jag vet detta så är det för att jag är där varje vecka 1 och tränar med min slalomklubb och jag ska dit i år också samma vecka. Jag brukar komma dit lite senare också och åka det är vecka 2,3 eller 4 och då brukar dom hålla på med parkerna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Storhogna, Klövsjö, Vemdalen vecka 1?
Tillbaka
Topp