Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Storlek Dynafit Tigard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChasingPow" data-source="post: 1303958" data-attributes="member: 163179"><p>Hallåj!</p><p> </p><p>Tänkte införskaffa ett par Tigard inför säsongen och tysken har bra pris men minsta storlek är 29.5. Jag har 29 respektive 28.5 på mina två par radical pro. 29 är rymliga och 28.5 har jag behövt värma lite gran runt tåboxen. Som det ser ut på sullängder verkar dem iaf inte vara "korta" för storleken.</p><p></p><p>Så då till frågan, ni som har Tigard eller har testat den hur har den känts i storlek jämfört med andra pjäxor men helst radical pro? </p><p></p><p>Min magkänsla säger att dem kommer nog vara lite för rymliga???</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChasingPow, post: 1303958, member: 163179"] Hallåj! Tänkte införskaffa ett par Tigard inför säsongen och tysken har bra pris men minsta storlek är 29.5. Jag har 29 respektive 28.5 på mina två par radical pro. 29 är rymliga och 28.5 har jag behövt värma lite gran runt tåboxen. Som det ser ut på sullängder verkar dem iaf inte vara "korta" för storleken. Så då till frågan, ni som har Tigard eller har testat den hur har den känts i storlek jämfört med andra pjäxor men helst radical pro? Min magkänsla säger att dem kommer nog vara lite för rymliga??? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Storlek Dynafit Tigard
Tillbaka
Topp