Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Storlek Dynafit Tigard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChasingPow" data-source="post: 1315539" data-attributes="member: 163179"><p>Jag körde Tigard i 28. Kör nästan alltid 44 2/3 i skor har medel höga valv och lite knöligt ovanpå från race pjux, även 6tårna är ganska framträdande. Kommer inte exakt ihåg bredd med definitivt över 100mm</p><p></p><p> Längden och volymen kändes perfekt Men har fått jobba lite med tåboxen och bredd fram vid trampdynorna. Måste nog även jobba lite runt hälen. Tilläggas att hittills har jag bara satt på lite material runt tårna och gjort en värmning och det blev typ 80-90% bra</p><p></p><p>Är mest längre anmarscher jag märker att det kan trycka lite på foten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChasingPow, post: 1315539, member: 163179"] Jag körde Tigard i 28. Kör nästan alltid 44 2/3 i skor har medel höga valv och lite knöligt ovanpå från race pjux, även 6tårna är ganska framträdande. Kommer inte exakt ihåg bredd med definitivt över 100mm Längden och volymen kändes perfekt Men har fått jobba lite med tåboxen och bredd fram vid trampdynorna. Måste nog även jobba lite runt hälen. Tilläggas att hittills har jag bara satt på lite material runt tårna och gjort en värmning och det blev typ 80-90% bra Är mest längre anmarscher jag märker att det kan trycka lite på foten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Storlek Dynafit Tigard
Tillbaka
Topp