Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Storlek på boots
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wayne" data-source="post: 280578" data-attributes="member: 38049"><p>Hej</p><p></p><p>Jag vet att det finns en tråd som behandlar hur boots ska sitta, men jag vill ändå passa på att fråga ni som åker mkt vilken storlek jag bör köpa i Burtonboots.</p><p></p><p>I de flesta skor är det lätt att känna tycker jag, men när jag provade ut boots så tyckte jag det var jäkligt svårt att känna och sen vet man ju inte hur dom blir sen. Det är trots allt en del pengar man lägger ut och man ska ha dom ett tag, då vill man att dom ska sitta perfekt.</p><p></p><p>Mina fötter är 25,5 cm och jag brukar ha strl 41.</p><p></p><p>Jag har provat Burton Shaun White och Ruler.</p><p></p><p>Strl US 8 sitter riktigt tight och känns lite för små, frågan är hur mkt dom töjer ut sig.</p><p></p><p>Strl 9 tar i längst fram men när man drar åt och ställer sig i åktställning så blir det lite för mkt plats. </p><p></p><p>8,5 har jag tyvärr inte provat, fanns inte kvar där jag var. </p><p>Jag kan beställa 8,5, men vet då inte om 8:orna kommer töja ut sig mkt eller om jag bör köra på 8,5.</p><p></p><p>Hur stora är era fötter i cm och vad har ni för storlek på Burtonboots?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wayne, post: 280578, member: 38049"] Hej Jag vet att det finns en tråd som behandlar hur boots ska sitta, men jag vill ändå passa på att fråga ni som åker mkt vilken storlek jag bör köpa i Burtonboots. I de flesta skor är det lätt att känna tycker jag, men när jag provade ut boots så tyckte jag det var jäkligt svårt att känna och sen vet man ju inte hur dom blir sen. Det är trots allt en del pengar man lägger ut och man ska ha dom ett tag, då vill man att dom ska sitta perfekt. Mina fötter är 25,5 cm och jag brukar ha strl 41. Jag har provat Burton Shaun White och Ruler. Strl US 8 sitter riktigt tight och känns lite för små, frågan är hur mkt dom töjer ut sig. Strl 9 tar i längst fram men när man drar åt och ställer sig i åktställning så blir det lite för mkt plats. 8,5 har jag tyvärr inte provat, fanns inte kvar där jag var. Jag kan beställa 8,5, men vet då inte om 8:orna kommer töja ut sig mkt eller om jag bör köra på 8,5. Hur stora är era fötter i cm och vad har ni för storlek på Burtonboots? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Storlek på boots
Tillbaka
Topp