Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Storlek på Duke? (S/L)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="albinpb" data-source="post: 965910" data-attributes="member: 90144"><p>Har också för mig att smallen går upp till 325 mm. Det kan vara på gränsen i och med att olika märken kan variera någon millimeter i sullängd även om det står samma. Jag skulle föreslå att du tar med dina pjäxor och hittar en Duke i small som du kan testa och klicka i pjäxan i för att så sätt se om förspänningen är bra. På Marker-bindningarna skall skruven som du justerar bindningens längd med ligga platt med plasten runt om när förspänningen är bra. Om skruven sticker ut sitter bindningen för löst och om den liksom är försjunken in i plasten så sitter den för tight.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="albinpb, post: 965910, member: 90144"] Har också för mig att smallen går upp till 325 mm. Det kan vara på gränsen i och med att olika märken kan variera någon millimeter i sullängd även om det står samma. Jag skulle föreslå att du tar med dina pjäxor och hittar en Duke i small som du kan testa och klicka i pjäxan i för att så sätt se om förspänningen är bra. På Marker-bindningarna skall skruven som du justerar bindningens längd med ligga platt med plasten runt om när förspänningen är bra. Om skruven sticker ut sitter bindningen för löst och om den liksom är försjunken in i plasten så sitter den för tight. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Storlek på Duke? (S/L)
Tillbaka
Topp