Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Storlek på hjälmen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sarap" data-source="post: 101496" data-attributes="member: 41557"><p>Har ett litet problem för vet inte hur stor hjälm jag skall köpa?Skall man köpa en hjälm som sitter som jutet på huvudet utan buff eller med buffen? Den jag funderar på sitter jätte bra när jag har buffen vikt flera gånger men utan buff är den stor. Vad skall man annars tänka på när man köper hjälm utom att den siter skönt? Är det så att ju mer jag betalar ju bättre skyddar det huvudet eller betalar man i stort sett bara för utseendet och märket?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sarap, post: 101496, member: 41557"] Har ett litet problem för vet inte hur stor hjälm jag skall köpa?Skall man köpa en hjälm som sitter som jutet på huvudet utan buff eller med buffen? Den jag funderar på sitter jätte bra när jag har buffen vikt flera gånger men utan buff är den stor. Vad skall man annars tänka på när man köper hjälm utom att den siter skönt? Är det så att ju mer jag betalar ju bättre skyddar det huvudet eller betalar man i stort sett bara för utseendet och märket? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Storlek på hjälmen?
Tillbaka
Topp