Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Storlek på kläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Noll" data-source="post: 963077" data-attributes="member: 131568"><p>Jag tycker också det är sjukt skumt jag kollade på tre olika hemsidor junkyard, colour och boardstore alla hade olika och jag frågade colour varför de var så olika men fick inget svar. Så jag chansade på min.. Jag tycker att en L i damstorlek motsvarar typ en S i herrstorlek. Men jackorna är ju helt olika så du borde typ försökta ta dig till staden testa olika storlekar i M på herrkläder sen så kan du ju fråga affären om dem vet på ett ungefär hur stor den är i cm osv så får du gå efter det..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Noll, post: 963077, member: 131568"] Jag tycker också det är sjukt skumt jag kollade på tre olika hemsidor junkyard, colour och boardstore alla hade olika och jag frågade colour varför de var så olika men fick inget svar. Så jag chansade på min.. Jag tycker att en L i damstorlek motsvarar typ en S i herrstorlek. Men jackorna är ju helt olika så du borde typ försökta ta dig till staden testa olika storlekar i M på herrkläder sen så kan du ju fråga affären om dem vet på ett ungefär hur stor den är i cm osv så får du gå efter det.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Storlek på kläder
Tillbaka
Topp