Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Storlek Scarpa vs Technica?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="maglof" data-source="post: 1280964" data-attributes="member: 144797"><p>Jag har Scarpa TX Pro och samma mondo point (MP) storlek i tecnica cochise och tecnica zero G. I min erfarenhet funkar samma MP-storlek bra men det beror mer på Din fot än våra andras. (Fast det är klart, nu har ju flera ovan i princip sagt samma sak så det kanske går, beroende på hur petig du är med passformen) </p><p></p><p>Personligen behöver jag vara petig med passformen så mina svar nedan utgår från det och erfarenheter i butiker genom åren:</p><p></p><p>Mitt tips är köp pjäxor i en butik du vill ha en relation med om du inte vet precis vad du behöver och vet att du inte behöver trycka pjäxan alls eller trycker själv. (Jag får inte det intrycket eftersom du frågar på freeride) Annars visar sig nätköpet dyrt och struligt i längden.</p><p></p><p>Det har bara under tiden jag råkar ha varit hos diverse butiker genom åren vandrat in många och sagt att de behöver hjälp med pjäxor som fått betala extra för tryckningar eller som har köpt ytterligare nya pjäxor. Det mesta annat kan man köpa på nätet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="maglof, post: 1280964, member: 144797"] Jag har Scarpa TX Pro och samma mondo point (MP) storlek i tecnica cochise och tecnica zero G. I min erfarenhet funkar samma MP-storlek bra men det beror mer på Din fot än våra andras. (Fast det är klart, nu har ju flera ovan i princip sagt samma sak så det kanske går, beroende på hur petig du är med passformen) Personligen behöver jag vara petig med passformen så mina svar nedan utgår från det och erfarenheter i butiker genom åren: Mitt tips är köp pjäxor i en butik du vill ha en relation med om du inte vet precis vad du behöver och vet att du inte behöver trycka pjäxan alls eller trycker själv. (Jag får inte det intrycket eftersom du frågar på freeride) Annars visar sig nätköpet dyrt och struligt i längden. Det har bara under tiden jag råkar ha varit hos diverse butiker genom åren vandrat in många och sagt att de behöver hjälp med pjäxor som fått betala extra för tryckningar eller som har köpt ytterligare nya pjäxor. Det mesta annat kan man köpa på nätet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Storlek Scarpa vs Technica?
Tillbaka
Topp