Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Storlek turpjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dr_cosmo" data-source="post: 1226035" data-attributes="member: 151389"><p>Det är ju jättesvårt att säga i och med att allas våra fötter är så olika. Jag vill som sagt kunna släppa på trycket när jag går uppför men absolut inte för mycket, då kommer skavsåren som ett brev på posten. Om det är någonting som gett mig problem i skidbacken så är det dock för stora pjäxor, det är det värsta jag vet.</p><p></p><p>Om jag står rakt upp och ner i mina pjäxor kan jag precis känna att tårna tar i framkant (rent tekniskt är det väl innerskon som tar i framkant och ger ett lätt tryck på tårna). Det släpper dock när jag lutar mig fram i plösen. Så vill jag ha både på turpjäxor och rena alpinpjäxor. Min rekommendation är att inte köpa just pjäxor osett/oprövat. Det är så viktig del av utrustningen.</p><p></p><p>//R</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dr_cosmo, post: 1226035, member: 151389"] Det är ju jättesvårt att säga i och med att allas våra fötter är så olika. Jag vill som sagt kunna släppa på trycket när jag går uppför men absolut inte för mycket, då kommer skavsåren som ett brev på posten. Om det är någonting som gett mig problem i skidbacken så är det dock för stora pjäxor, det är det värsta jag vet. Om jag står rakt upp och ner i mina pjäxor kan jag precis känna att tårna tar i framkant (rent tekniskt är det väl innerskon som tar i framkant och ger ett lätt tryck på tårna). Det släpper dock när jag lutar mig fram i plösen. Så vill jag ha både på turpjäxor och rena alpinpjäxor. Min rekommendation är att inte köpa just pjäxor osett/oprövat. Det är så viktig del av utrustningen. //R [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Storlek turpjäxor
Tillbaka
Topp