Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Storleksproblem på Pjäxor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smidifix" data-source="post: 90609" data-attributes="member: 35484"><p>Hej!</p><p>Jag var igår och provade årets 1080 pjäxor på Stadium. Problemet är det att jag har 29.0 i storlek och de hade bara 28,5 och 29,5=(. Problemet är att försäljaren sa att stadium har slutat att ta in Helnumer på pjäxor så jag skulle bli tvungen att välja ett halvnummer. 28,5 hade jag förr och det var på gränsen, jag fick ont i tårna när jag hoppade/landade.</p><p></p><p>Tycker nån då att jag ska ta ett par 29,5 ändå eller leta efter en annan pjäxa? 29,5 känns ganska bra lite väl rymlig kanske. Isåfall vilka pjäxor har dämpad sula?</p><p></p><p>Tacksam för något svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smidifix, post: 90609, member: 35484"] Hej! Jag var igår och provade årets 1080 pjäxor på Stadium. Problemet är det att jag har 29.0 i storlek och de hade bara 28,5 och 29,5=(. Problemet är att försäljaren sa att stadium har slutat att ta in Helnumer på pjäxor så jag skulle bli tvungen att välja ett halvnummer. 28,5 hade jag förr och det var på gränsen, jag fick ont i tårna när jag hoppade/landade. Tycker nån då att jag ska ta ett par 29,5 ändå eller leta efter en annan pjäxa? 29,5 känns ganska bra lite väl rymlig kanske. Isåfall vilka pjäxor har dämpad sula? Tacksam för något svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Storleksproblem på Pjäxor!
Tillbaka
Topp