Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Storlekssystem på Scarpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freddis" data-source="post: 504430" data-attributes="member: 90426"><p>Tackar,</p><p>men menar du att du har mätt upp den till 27 cm eller står det så på den? Vad har du för vanlig skostorlek kan ju också vara intressant. Jag är en ganska exakt 42:a. Killen som säljer skon säger sig ha en "liten" 42:a och köpobjektet är precis som din, en sjua. Så jag är lite tveksam. </p><p>Jag hittade faktiskt en storleksguide på Scarpas hemsida och enligt den ska jag ha en åtta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freddis, post: 504430, member: 90426"] Tackar, men menar du att du har mätt upp den till 27 cm eller står det så på den? Vad har du för vanlig skostorlek kan ju också vara intressant. Jag är en ganska exakt 42:a. Killen som säljer skon säger sig ha en "liten" 42:a och köpobjektet är precis som din, en sjua. Så jag är lite tveksam. Jag hittade faktiskt en storleksguide på Scarpas hemsida och enligt den ska jag ha en åtta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Storlekssystem på Scarpa?
Tillbaka
Topp