Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Storm Twisted sista 187
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SSyk" data-source="post: 1038423" data-attributes="member: 63015"><p>Jag kör på ett par sådana sen förra året. Jag är mycket nöjd. De är inga höjdare i hård pist, vilket väl alla gissar direkt, men klarar allt annat. Jag hudar även en hel del med dem, vikten är helt OK, men visst gör bredden sig påmind på isiga traverseringar, men det har funkat riktigt bra.</p><p></p><p>Kvalitén på bygget upplever jag som över genomsnittet. Topcoaten är visserligen lite ömtålig, men för övrigt känns de mycket välbyggda mde bra material.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SSyk, post: 1038423, member: 63015"] Jag kör på ett par sådana sen förra året. Jag är mycket nöjd. De är inga höjdare i hård pist, vilket väl alla gissar direkt, men klarar allt annat. Jag hudar även en hel del med dem, vikten är helt OK, men visst gör bredden sig påmind på isiga traverseringar, men det har funkat riktigt bra. Kvalitén på bygget upplever jag som över genomsnittet. Topcoaten är visserligen lite ömtålig, men för övrigt känns de mycket välbyggda mde bra material. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Storm Twisted sista 187
Tillbaka
Topp