Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Större freeride shop?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 561441" data-attributes="member: 49358"><p>Vänta lite här nu. Vadå att ingen över 18 bär talltees. Har masssa kompisar som har det och jag tycker det är riktigt snyggt. Kanske inte just de överdrivna tallteesen man ser vissa jibbers ha men långa tees som sitter lagom tight är snygga tycker jag. När de börjar passera knäna så börjar det se lite väl ut..men vafan..Vill kidsen ha talltees låt de ha det då. Om inte annat så blir det extra kul för dom om några år när de kollar gamla foton och tänker "haha..shit vad rolig man såg ut då :P" vilket de flesta har kännt när man just kollar på ....gamla kort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 561441, member: 49358"] Vänta lite här nu. Vadå att ingen över 18 bär talltees. Har masssa kompisar som har det och jag tycker det är riktigt snyggt. Kanske inte just de överdrivna tallteesen man ser vissa jibbers ha men långa tees som sitter lagom tight är snygga tycker jag. När de börjar passera knäna så börjar det se lite väl ut..men vafan..Vill kidsen ha talltees låt de ha det då. Om inte annat så blir det extra kul för dom om några år när de kollar gamla foton och tänker "haha..shit vad rolig man såg ut då :P" vilket de flesta har kännt när man just kollar på ....gamla kort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Större freeride shop?
Tillbaka
Topp