Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Största Extremsportshändelserna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kula82" data-source="post: 1010388" data-attributes="member: 97790"><p>Allt känns ju väldigt nytt..inte vad jag räknar som de största händelserna men det kanske är åldersskillnaden.</p><p></p><p>.Ingemar backman - king of the hill- 1996?</p><p>.Första mega rampen?</p><p>.Apocalypse snow ( är det den första snbfilmen?)</p><p>.Daniel franks rodeo - Stimorol megastar contest?</p><p>.Jesper rönnbäck - malmtåget-gränsen</p><p></p><p>Sådant är det jag skulle ha med på min lista över största händelerna m.m..</p><p></p><p>Att Tony fick inleda allt tyckte jag va spot on! Där är vi eniga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kula82, post: 1010388, member: 97790"] Allt känns ju väldigt nytt..inte vad jag räknar som de största händelserna men det kanske är åldersskillnaden. .Ingemar backman - king of the hill- 1996? .Första mega rampen? .Apocalypse snow ( är det den första snbfilmen?) .Daniel franks rodeo - Stimorol megastar contest? .Jesper rönnbäck - malmtåget-gränsen Sådant är det jag skulle ha med på min lista över största händelerna m.m.. Att Tony fick inleda allt tyckte jag va spot on! Där är vi eniga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Största Extremsportshändelserna
Tillbaka
Topp