Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Storstenshöjden?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mattiasaberg" data-source="post: 575138" data-attributes="member: 30471"><p>Hej! Jag heter Mattias Åbeg och är ordförande för STHAV Jibbers, DVS vi som bygger och driver parken tillsammans med SSH.</p><p></p><p>Jag kommer att annonsera ut ett möte där vi kommer att informera ang parken iår.</p><p></p><p>Som det ser ut just nu så kommer bara norra backarna samt barnbacken på södra sidan vara öppen och vi kommer att lägga parken i samma backe som förra året. dock så är det inte klart hur stor del av backen som kommer bli park. </p><p>Övriga frågor kan ställas till mej med ett mail eller ett PM.</p><p></p><p>Det kommer i år att medföra stora fördelar med att gå med i STHAV. bla. En kväll i veckan som bara STHAV Jibbers får åka i parken.</p><p></p><p>Även i detta ämmne går det bra att ställa frågor till mej.</p><p></p><p>Hoppas det var svar på ett par av era frågor. //Mattias Åberg STHAV</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mattiasaberg, post: 575138, member: 30471"] Hej! Jag heter Mattias Åbeg och är ordförande för STHAV Jibbers, DVS vi som bygger och driver parken tillsammans med SSH. Jag kommer att annonsera ut ett möte där vi kommer att informera ang parken iår. Som det ser ut just nu så kommer bara norra backarna samt barnbacken på södra sidan vara öppen och vi kommer att lägga parken i samma backe som förra året. dock så är det inte klart hur stor del av backen som kommer bli park. Övriga frågor kan ställas till mej med ett mail eller ett PM. Det kommer i år att medföra stora fördelar med att gå med i STHAV. bla. En kväll i veckan som bara STHAV Jibbers får åka i parken. Även i detta ämmne går det bra att ställa frågor till mej. Hoppas det var svar på ett par av era frågor. //Mattias Åberg STHAV [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Storstenshöjden?
Tillbaka
Topp