Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stöten el kläppen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Arn" data-source="post: 1206996" data-attributes="member: 174039"><p>Står i valet och kvalet att åka till bara atöten i 1 vecka eller ta 4 dagar i stöten och 3 dagar i kläppen</p><p></p><p>Är orlig att bli uttråkad om jag bor 1 vecka på samma ort. Dock bekvämare då man slipper packa och avresestäda 2 gånger. Sannolikt lite billigare också.</p><p></p><p>Jag är medelbra till avancerad åkare. Åker enbart i pist. Min fru är nybörjare som åker gröna och blå samt en dotter på 5 år som åker knapplift i gröna, ev blå.</p><p></p><p>Några tips? Hur hade ni bokat i min situation?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Arn, post: 1206996, member: 174039"] Står i valet och kvalet att åka till bara atöten i 1 vecka eller ta 4 dagar i stöten och 3 dagar i kläppen Är orlig att bli uttråkad om jag bor 1 vecka på samma ort. Dock bekvämare då man slipper packa och avresestäda 2 gånger. Sannolikt lite billigare också. Jag är medelbra till avancerad åkare. Åker enbart i pist. Min fru är nybörjare som åker gröna och blå samt en dotter på 5 år som åker knapplift i gröna, ev blå. Några tips? Hur hade ni bokat i min situation? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Stöten el kläppen
Tillbaka
Topp