Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Straps
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Speciahlberg" data-source="post: 4580" data-attributes="member: 12122"><p>haha! Har du också råkat ut för burton custom skiten. Jag med. Det är riktigt klurigt att få tag på. Finns oftast på dom flesta skid anläggningar. Men då kostar dom läskigt mycket typ en hundring och uppåt styck. Jag beställde hem genom intersport och då kosta dom 20 kronor styck. Betydligt billigare alltså! Dom jävla straparna tål verkligen ingentig. Man pajar typ ett tiotal per säsong. Det blir riktigt dyrt i längden. Så nu har jag en hel bibba med straps med mig i backen. För att slippa bli fattigare än vad jag är. Nån strapp per säsong är väl normalt att det kan gå sönder men inte tio stycken. Borde hålla bättre! Jävla rackel bindning! Men som sagt var dom är riktigt sköna men riktigt dålig kvalite. Är det så på alla burtons produkter? eller bara customen?</p><p></p><p>Ha det gott och kör hårt/ Mega Märta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Speciahlberg, post: 4580, member: 12122"] haha! Har du också råkat ut för burton custom skiten. Jag med. Det är riktigt klurigt att få tag på. Finns oftast på dom flesta skid anläggningar. Men då kostar dom läskigt mycket typ en hundring och uppåt styck. Jag beställde hem genom intersport och då kosta dom 20 kronor styck. Betydligt billigare alltså! Dom jävla straparna tål verkligen ingentig. Man pajar typ ett tiotal per säsong. Det blir riktigt dyrt i längden. Så nu har jag en hel bibba med straps med mig i backen. För att slippa bli fattigare än vad jag är. Nån strapp per säsong är väl normalt att det kan gå sönder men inte tio stycken. Borde hålla bättre! Jävla rackel bindning! Men som sagt var dom är riktigt sköna men riktigt dålig kvalite. Är det så på alla burtons produkter? eller bara customen? Ha det gott och kör hårt/ Mega Märta [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Straps
Tillbaka
Topp