Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Stretcha eller köpa andra pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="QRikard" data-source="post: 1251953" data-attributes="member: 92022"><p>Att trycka ut lästen är relativt lätt att göra (för butik med verktyg) och kan rekommenderas. Jag har behövs göra det på i stort sett alla pjäxor jag köpt och med bra resultat. Innerskon är oftast väldigt tunn därframme så att värma den gör troligtvis inte en jättestor skillnad. </p><p>Testa att ta ut innerskon och lägg i inlägg/sula och testa skalet. Då känner du om foten ligger emot eller är nära skalet eller om du har gott om utrymme vilket indikerar var och om du behöver trycka ut lästen. </p><p></p><p>Innan du trycker skalet se till att ha gjutna inlägg, det gör stor skillnad och kan få pjäxan att upplevas smalare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="QRikard, post: 1251953, member: 92022"] Att trycka ut lästen är relativt lätt att göra (för butik med verktyg) och kan rekommenderas. Jag har behövs göra det på i stort sett alla pjäxor jag köpt och med bra resultat. Innerskon är oftast väldigt tunn därframme så att värma den gör troligtvis inte en jättestor skillnad. Testa att ta ut innerskon och lägg i inlägg/sula och testa skalet. Då känner du om foten ligger emot eller är nära skalet eller om du har gott om utrymme vilket indikerar var och om du behöver trycka ut lästen. Innan du trycker skalet se till att ha gjutna inlägg, det gör stor skillnad och kan få pjäxan att upplevas smalare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Stretcha eller köpa andra pjäxor?
Tillbaka
Topp