Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Stretcha eller köpa andra pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="El patron" data-source="post: 1252713" data-attributes="member: 180788"><p>Update, kollade utrymmet i skalet igen och såg till att foten låg rätt till längdmässigt innan jag mätte. Då var foten väldigt nära skalet på några ställen men kunde trycka in fingret så nageln nådde sulan. Nu kunde jag dock sitta 10+ min utan att få brännande känsla, kanske beror det på att foten är mindre på morgonen. Då tänker jag att det inte är mycket plats som krävs ändå.</p><p></p><p>Jag ser dock när jag tagit av pjäxan att det är rött längs hela sidan av foten vilket tyder på att pjäxan är lite smal. Kan dock inte röra sig om mer än 6mm tänker jag och salomon uppger ju att den kan bli 6mm större när man värmer skalet. Känner även lite tryck vid fotknölarna och på insidan av foten samt lite vid hälen. Ska man rent av byta pjäxa när man känner tryckpunkter som dessa eller är det värt att värma skalet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="El patron, post: 1252713, member: 180788"] Update, kollade utrymmet i skalet igen och såg till att foten låg rätt till längdmässigt innan jag mätte. Då var foten väldigt nära skalet på några ställen men kunde trycka in fingret så nageln nådde sulan. Nu kunde jag dock sitta 10+ min utan att få brännande känsla, kanske beror det på att foten är mindre på morgonen. Då tänker jag att det inte är mycket plats som krävs ändå. Jag ser dock när jag tagit av pjäxan att det är rött längs hela sidan av foten vilket tyder på att pjäxan är lite smal. Kan dock inte röra sig om mer än 6mm tänker jag och salomon uppger ju att den kan bli 6mm större när man värmer skalet. Känner även lite tryck vid fotknölarna och på insidan av foten samt lite vid hälen. Ska man rent av byta pjäxa när man känner tryckpunkter som dessa eller är det värt att värma skalet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Stretcha eller köpa andra pjäxor?
Tillbaka
Topp