Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
stretchrutiner före en dag i backen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anzom" data-source="post: 1310654" data-attributes="member: 45125"><p>Tar upp ett ämne jag tycker vi pratar för lite om när det gäller alpin skidåkning. Uppvärmning. Något jag själv inte är särskilt bra på men vill bli bättre på. </p><p></p><p>Ofta är det lättast att göra det utan pjäxor på vid parkeringen. Bekymret med det kan vara att det kan dröja ytterligare 15-30 minuter innan aktivering sker i att jag åker utför, vilket borde vara alldeles för lång tid? Att få igång de stora muskelgrupperna med dynamisk stretch/benböj upplever jag som aningen klurigt då vinkeln inte blir särskilt stor när pjäxorna är på. Hur gör ni?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anzom, post: 1310654, member: 45125"] Tar upp ett ämne jag tycker vi pratar för lite om när det gäller alpin skidåkning. Uppvärmning. Något jag själv inte är särskilt bra på men vill bli bättre på. Ofta är det lättast att göra det utan pjäxor på vid parkeringen. Bekymret med det kan vara att det kan dröja ytterligare 15-30 minuter innan aktivering sker i att jag åker utför, vilket borde vara alldeles för lång tid? Att få igång de stora muskelgrupperna med dynamisk stretch/benböj upplever jag som aningen klurigt då vinkeln inte blir särskilt stor när pjäxorna är på. Hur gör ni? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
stretchrutiner före en dag i backen
Tillbaka
Topp