Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
stretchrutiner före en dag i backen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TopiNieminen" data-source="post: 1310661" data-attributes="member: 164371"><p>Benböj med pjäxorna på och skidorna bakom nacken, 3 x 10repetioner räcker för min del. Har aldrig gjort någon som helst uppvärmning inför alpinåkning tidigare.</p><p>Nu gör jag detta för att få igång mitt giraffben inför åkning som är under rehab efter skadan i vintras. Är uppe i åkdag nummer två nu så jag vet inte hur åkningarna i resten av säsongen kommer att förberedas.</p><p>Är du fysiskt aktiv annars så löser du uppvärmning på ditt eget sätt allra bäst utan att hänga dig något specifikt råd av någon annan. Mitt sätt är enkelt och kan göras rätt sent inför första åket. Du kan göra det efter första liftturen upp till toppen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TopiNieminen, post: 1310661, member: 164371"] Benböj med pjäxorna på och skidorna bakom nacken, 3 x 10repetioner räcker för min del. Har aldrig gjort någon som helst uppvärmning inför alpinåkning tidigare. Nu gör jag detta för att få igång mitt giraffben inför åkning som är under rehab efter skadan i vintras. Är uppe i åkdag nummer två nu så jag vet inte hur åkningarna i resten av säsongen kommer att förberedas. Är du fysiskt aktiv annars så löser du uppvärmning på ditt eget sätt allra bäst utan att hänga dig något specifikt råd av någon annan. Mitt sätt är enkelt och kan göras rätt sent inför första åket. Du kan göra det efter första liftturen upp till toppen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
stretchrutiner före en dag i backen
Tillbaka
Topp