Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Strolz + kalla fötter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christoffer_Schack" data-source="post: 268376" data-attributes="member: 37907"><p>Den enda stora nackdelen med strolz är att försöka komma i pjäxorna, är dom kalla kan du glömma det.</p><p></p><p>Annars är det grymt bra pjäxor. Jag sprutade mina barfota, och behöver inte spänna mer än till första eller andra hacket för att sitta fast. Inga problem att ha pjäxorna knäppta en hel dag heller.</p><p>Jag tog freerideskalet med en högre racinginnersko för att få lite mindre belastning på benhinnorna, och det fungerar riktigt bra.</p><p></p><p>Har inte upplevt några problem med spännena, har ändå åkt ca 100 dagar med dom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christoffer_Schack, post: 268376, member: 37907"] Den enda stora nackdelen med strolz är att försöka komma i pjäxorna, är dom kalla kan du glömma det. Annars är det grymt bra pjäxor. Jag sprutade mina barfota, och behöver inte spänna mer än till första eller andra hacket för att sitta fast. Inga problem att ha pjäxorna knäppta en hel dag heller. Jag tog freerideskalet med en högre racinginnersko för att få lite mindre belastning på benhinnorna, och det fungerar riktigt bra. Har inte upplevt några problem med spännena, har ändå åkt ca 100 dagar med dom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Strolz + kalla fötter
Tillbaka
Topp